Canim benim 6.haftada baslamisti. 1 hafta surdu sabah bulantilarim ve cikarmalarim. Simdi de sabahlari iyiyim aksamlari yiyemiyorum kokuyo gibi hersey 🙁 ama sabah olmaktan daha iyi. Cunku sabah bol bol besleniyorum gecede erkenden uyuyorum bazen yemiyorum bile aksam 🙂