EsoMom_ Nurellaaaaaaa1212 yok kız az önce baktım sana kimler demiş diye o akıl yok bende skskxkskxjsjzn
EsoMom_ Nurellaaaaaaa1212 oy maşallah galiba normal hersey :) benim yengemde bana insallah benim kız gibi yapmaz çok hareketli ölçtürmedi bir kaç saat sürmüş yürümeye yollamış doktor yorulsun diye sksksksksk öyle zor ölçmüşler inaalllah senin öyle olmaz dedi 😀😀 bakalım haftaya pazartesi belli olur :)
Nurellaaaaaaa1212 EsoMom_ ya ben beklerken cok acıktım Allahtan aç gelmişsin yoksa çekemezdik dedi bana da. O haliyle bile baya hareket ediyordu. Ben söylemeden doktor büyük ihtimal hissediyorsundur hareketlerini dedi ufak ufak hissediyorum dedim
EsoMom_ Nurellaaaaaaa1212 harbimi ama bagırsak hareketi falan diyorlardı beynim yandı belki hissederim bende erkenden yaaaaaa 🥰🥰🥰🥰benim randevum 12 de ölürüm açlıktan ben akxkzjxjx
EsoMom_ Nurellaaaaaaa1212 kimyasal saymazsak benim iki okuyor oğlumu bile 20 hafta da zor hissettim sankindi çok hareketli değildi 25 den sonra kung fu yapmaya başladı 😀😀😀 Bu nasıl olur bilmem skxjdj
EsoMom_ Nurellaaaaaaa1212 bilmem ki herhalde oğlum sakindi bakalım bu sefer ne :) o değilde göğüste sızlama oluyor mu sende dün şah gögüs ucum sızlıyordu bugünde sol göğsün sızlıyor resmen batıyor
RadyoaktifMom Nurellaaaaaaa1212 benim de detaylı yapıldı orda herşey yolunda sağlıklı dedi doktor bi rahatladım benim de %90 kız dedi detaylı da olan Kozçeşme geliyor sağlıkla gelsinlerrrrrr bebişkolar 🌼🌼🌼🙏🏽
Nurellaaaaaaa1212 Miniminia ooooooo sen bayaaaa 😂 ama ben kızımda da 13. Haftata pipi görmüştüm o yüzden cok inanmıyorum suan
RadyoaktifMom Nurellaaaaaaa1212 çokkkk istiyordum 6.haftadan beri canıma okudu kendime progestron yapmaktan kalçam da bacağımda yer kalmadı felçli gibi gezdim ama bu cadılar iyi olsun sağlıklı olsun da 🌸🌸🌸 unutuyor insan sıkıntıları şimdi yine fetal dna da verdik bekliyorum artık 🍀
reyhan03K Nurellaaaaaaa1212 valla hissiyatım canım erkek gibi duruyor Rabbim gonlumuzdekini nasip etsin 🤲