Nurellaaaaaaa1212 bence kiz çocuğunun kız kardeşi olmalı ya ilerde dertlesebilecegi gidebileceği.Kiz kardeşimle aramızda 1 buçuk yaş var arkadaş gibiyiz ama erkek kardeşimle hiç öyle değiliz 😃😃yani bunun ilerisini de düşünürsek kızımın kız kardesi olmasını çok istiyorum her şeyden önce sağlıklı olsunlar 🥰