Kalbimde hahah yerim seni beeeeen saçmalama 😂 işin garip yanı kızımda da net erkek demişlerdi pipi vardı bildiğin 22. Haftada kız olduğunu öğrendim. Simdi o yüzden asla güvenemiyorum da muallak konustu bi %85 falan dese okeydim de radyoloji 70 doktorum 75 dedi cok muallak 😂