sendekimsinnn Nurellaaaaaaa1212 ilk hamileliğinle bu hamilelik arasında çok fark varmıydı canım belirtiler vs nasıldı
Miniminia Nurellaaaaaaa1212 ben de 12+6′yım güzelim, gel bebekleri değişelim .dd benim de büyük yüzde erkek .dds
2Princess1Mom Nurellaaaaaaa1212 Ayy kız mı dedi. 😍😍 Hayırlı olsun canım, bende 2. Kızımı bekliyorum. 🥰
Selenavci63 Nurellaaaaaaa1212 ayyyy çok mutlu oldum canım nurellam 💖💖💖 benimde cumartesi 12+5 ama ultrasona göre bir hafta önde öğrenir miyiz acabaaaaaa🫠🫠🫠
Kalbimde Nurellaaaaaaa1212 yok kız ya evladın kızı erkeğimi var ne problem olsun Rabbim hayırlısı neyse onu versin demek istedim ama sanırım sen yanlış anladın K bkama
Ssozdmr Hizliveofkeli o yüzden fetal i 16-17.hafta yaptırıyoruz canım ikinci kese gittiği gibi yaptırılmıyormuş en az 5 hafta bekletiyor fetal dna için biz bi tık daha fazla beklemiş olucaz