Meryemm0 ben oğlumda hamileyken kontrollerimi hep Esenler kadın doğuma gitmiştim doğum için özele gitmiştim çok memnundum o yüzden eltime de orayı tavsiye ettim doğum için o orada normal doğum yaptı bire bir özel odalarda ebeler gelmiş kontrol etmiş hatta doğum sonrası falan odalarımız da çok temizdi tekli odaydı falan demişti mahremiyet açısından da erkekler hiçbir şekilde zaten alınmıyor muaynede gormustum esimi almadilar hayirlisi olur inşallah