Visneli1so-s aslında patlıcan yemeği yapacaktım ama çok kasık ağrım falan var hareket edecek halim kalmadı her hareketimde ağlayasım var o yüzden bugün evin şefi eşim olur o da gelince bakarız diyor yani hiçbir fikrim yok 🤷🏻♀️ neyseki eşim güzel yemek yapıyor çok şükür o konuda şanslıyım