feynnur hivda36 2 ile 4 arası pek bi fark yok aslında gebelik için. Kilo alacaksanız eğer zaten daha ileri aylarda oluyor ödem ve iştah dolayısıyla. Tabi olacak diye bir şey de yok. Alırsanız da bu normal gebeliğin getirdiği şeyler.
cerengeredeli hivda36 her gebelik farklıdır. Kendinizi üzmeyin bebeğiniz saglikliysa kilo dert edilecek bir şey değil
hivda36 cerengeredeli Tabikide öyle çok şükür rabbime ama ben yaklaşık 100 kg’dan 71 72 kg’a diyetle kendi irademle indim şimdi bir daha eskisi gibi olmaktan çok korkuyorum beni tedirgin eden tek şey bu ama tabi dediğiniz gibi bebeğin sağlığı her şeyden önemli🐣😊
LadyX hivda36 evet hatta memelerin büyümesi, süt bezlerinin büyümesi, süt oluşumu bile kilo. Ayrıca tabii ki vücudumuzdaki ekstra değişimlerden dolayı topladığımız ödemler. Bol su içersek ve yürüyüş yaparsak ödemi en azda tutabiliriz umarım 🙏🏻
5_erkek_annesi hivda36 ben istagramda görüyorum millet 22 haftalarda 18 kilo 20 kilo almış onlara bakınca senin normal 😂😂😂bide şey diyorlar yemiyorum alıyorum şaka mı ya bende yemiyorum 26 haftaya kadar ben 4 kilo verdim geri onu geri aldım aslında sıfır yani almadim😂 yiyemiyorum çünkü gerçekten
okuyananneeeee hivda36 36. Hafta 4 kg aldım 😅 53 düm 57 yim son 2 haftada Allah ne verdiyse 🤣 Ama mide bulantısı beni perişan etti inan yemek yemek bile ne güzel bir şey diyorum . Ama kendimi duba gibi hissediyorum umarım ödemdir
Ecrinimsenam HANIMLAR KONUDAN BAGIMSIZ OCEAN MARKA D3 K2 KULLANAN VAR MI ? BAZILARI KULLANILMAZ DIYOR BEN KULLANDIM BUGUN 5 DAMLA OLARAK
feynnur 5_erkek_annesi bu da mümkün muhtemelen de ödemden dolayı olur sadece yemek kilo aldırmıyo hamilelikte. Öyle olsaydı doğumdan sonra sporsuz diyetsiz nasıl o kilolar verilebilirdi
hivda36 5_erkek_annesi Doğru gerçekten onlara inanasım gelmiyor bazen bende 5 kilo verdim 4 kilo aldım 😊