hivda36 benim 26.hafta 2,5-3 kilo aldım sadece. Bugün de doktor kontrolüm vardı. Çok şükür gayet güzel geçti. Doktorum da beni destekliyor ve sağlıklı buluyor. Bebek kendisi zaten 1 kilo olmuş bile, içimizde suyu, eşi vs derken bu haftalarda zaten en az 2-3 kilo alınıyor. Tabi bazı anneler hiç kilo almayabiliyor veya zayıflayabiliyor. Kişinin normal kilosuna göre değişir durum.