Mavera316 Ewy karar sizin tabi ama benm doktorum hep bu çocuk normal doğmayacak dedi ben inatla dinlemedim onu yine onun dediği gibi oldu elimden geleni yaptım szin nir riskiniz yoksa zaman da varsa bekleyin en azından uğraştım olmadı dersiniz