Mavera316 ben oğlumda suni denedim ama hayatımın en kötü anıydı, seni etkilemek istemem ama oğlumda baş aşağı olmasına rağmen kanalda değildi ve açıklığım 1 den 3 e o kadar zor çıktı ki dayanamadım suniyi bıraktırdım sezaryen oldum. Eğer açıklığın yoksa ve bebeğin kanalda değilse bence hiç kendine acı çektirme çünkü doktorum bana o zaman demişti ki eğer suniyle beklersen ertesi gün öğlene anca doğurursun 🫠