Smile0 bişey sorabilir miyim devlette doktor haftada bir nstye çağırdı. Çarşamba gitmem lazım ama perşembe randevu buldum. Randevusuz da alıyor ama sabah erken gitmek gerekiyor saati belli olsun diye randevu almaya çalıştım ama bir hafta artı bir gün sonraya 😅. Aslında mantıken bir sorun olmamalı ama siz olsanız ne yapardınız :)) 36 haftada olacağım bu dediğim zamanda