Sevim_Demir Yukarıdaki bebeğin nabzı, aşağı taraf senin sancın. Biraz çıkmış bence benim hep en altta küçük küçük gidiyor sancı yok diyorlardı hep 0 10 lardaydı. Senin 20 leri geçmiş galiba biraz var bence
feynnur Smile0 bişey sorabilir miyim devlette doktor haftada bir nstye çağırdı. Çarşamba gitmem lazım ama perşembe randevu buldum. Randevusuz da alıyor ama sabah erken gitmek gerekiyor saati belli olsun diye randevu almaya çalıştım ama bir hafta artı bir gün sonraya 😅. Aslında mantıken bir sorun olmamalı ama siz olsanız ne yapardınız :)) 36 haftada olacağım bu dediğim zamanda
Sevcny Sevim_Demir bende anlam veremedim ebe yanımda sola döndürüyo cihaz sağ arkada kağıdı doktora atıyo ara ara bitincede hemen kopartıyo defterin arasına koyuyo özel hastane ama doktorun yanına çıkınca anlatıyo bende direk çıktım gidebilirsin diyince normalde 2 sefer girerdim mutlu olup çıktım