Nurklcc canım şimdi tedaviye başlarken ilk önce sabırlı olman gerekiyor özellikle eğer devlet hastanesinde tedavini sürdürülecek olacaksan ilk başta yaşından dolayı bir tedavi sürecine başlatacaklar seni eğer bir rahatsızlığın yoksa sadece sebepsiz bir kısırlığın varsa eşinle de bir şey yoksa onun da sebepsiz bir kısırlığı varsa ilk başta aşılamayla yola çıkıyorlar devlette iki veya dört aşılama şart benim çok şükür iki aşılama yapıldı tabi şükür ediyorum çünkü dört aşılama ikiye göre daha uzun bir süreç iki aşılama bile benim psikolojimi altüst etmişti açıkçası iki tanesi de tutmadı ondan sonra tüp bebek için tedaviye başladım rahim dinlendirme yumurta büyütme yumurta toplama ondan sonra bir daha rahim dinlendirme çok şükür pazartesi günü de transfer oldum inanıyorum inşallah bebeğim bana tutulmuştur bu yolda emek veren bütün anne adaylarına umarım bebekleri tutunur