Busranur_mnts Nur19977 benim de çenemde sivilce çıktı 1 tane 🤣🤣 ucu beyaz. Belirti denmez ama diğerleriyle birleşince acaba diyor insan normalde olmaz çünkü ne göğüs ağrısı ne sivilce
Busraaaakkk ilkiminannesi benim bat 12-12 kasık ağrısı var sadece, bu ay çok ümitli değilim pik gününü değerlendirebildim çatlama ve öncesi boş geçti… Sabah öylesine test yaptım negatif zaten regl olurum o yüzden