Nasia 1Kastalia valla hiç sorma bebek istemek her türlü stres😂 istemeseydik ilk aydan burnumuzda biterdi😂
Nasia ilkiminannesi valla flaşla inceledim kör olana kadar😂 beyaz bi çizgi gibiydi canım ama umutları yitirmek yok işimiz gecikmeye kaldı🥲
Busranur_mnts ilkiminannesi benim at 14 15 gibi pcos var tam net değil de klomen kullandım takvime göre 3+4 deyim kasık bel ağrısı göğüs hassasiyeti hafif akıntı var bekliyorum daha test için
Busranur_mnts Aslihan_adiguzel51 ben kaset test yaptım da daha çok erken ama hafif bişey görünüyor gibi yarın awox yapıcam
Aslihan_adiguzel51 Busranur_mnts awox erken gebelik mi ben kaset test yaptım çıkmadı bugün kan verdim bakalım
Busranur_mnts Aslihan_adiguzel51 evet erken gebelik testi sonucu da haber ver bakalım inşallah vardır
Nasia 1Kastalia valla her ay belirti yaşıyorum ben ama hep hüsran o yüzden var diyemiyorum canım ya😂 bel ağrım var iki gündür beyaz akıntım var başka da bişey yok Ptesi regl günüm bakalım beklemedeyim. Sende durumlar nasıl?
1Kastalia Nasia valla benimde 11 bat sol kasık ağrım var hareket ettikçe batıyor ve halsizliğim var. Gebeliğe yormak istemiyorum o yüzden bekliyorum
Busranur_mnts ilkiminannesi kaset test yaptım silik çıktı awox yaptım altta nokta gibi çıktı tam çizgi oluşmadı 2 gün sonra tekrarlıcam
Nur19977 Kızlar ben de burada bekliyim baton üç sabah uyandım çenemi sol kenarında üç tane yan yana sivilce çıkmış iltihaplı ucu beyaz bu yaşıma kadar bazen bir tane olur ama bunlar büyük ve üçlü yani pes peşe sizce bu belirti olabilir mi çok dikkatimi çekti
Busranur_mnts Nur19977 benim de çenemde sivilce çıktı 1 tane 🤣🤣 ucu beyaz. Belirti denmez ama diğerleriyle birleşince acaba diyor insan normalde olmaz çünkü ne göğüs ağrısı ne sivilce