@"ipekuysalylmz kat kat giydirme konusuna bende karşıyım 4 yaşında bir oğlum var bağışıklığı alışsın sıkı sıkı giydirmem hastalanmaz çok şükür eltimle görümcemin oğlumla aynı yaşta çocukları var sıkı sıkı giydirirler sürekli hastalanırlar 🤷♀️ yenidoğan olunca biraz tedirginim ama temmuz ve ağustosta çok sıcak olucak diyorlar bir zıbın yeter sanırım evimizde sıcak oluyor çünkü 😊