ipekuysalylmz Bizde Temmuz bebişyiz inşallah oğlumla. Bende sadece zıbını bol aldım yenidoğan döneminde kusma, sızdırma vs çok oluyor diye. 13 adet kısa kol ve sıfır kol karışık zıbınlar aldım bazıları cicili bicili 😂 bir tane 10 lu hastane çıkışı, bir uzun kollu zıbın ve alt takım, 3 adet yenidoğan alt üst 3 lü 4 lü takım, 5 adet tulum ve 10 adet alt aldım.