Geçen hafta yine post açmıştım kilo alması için ne yemeliyim diye cevap verenlere çok teşekkür ederim🌿
Her gün düzenli olarak kilo aldıran ne varsa yedim hatta fazlasını yedim
1 haftanın sonunda tekrar kontrole gittim yani bu gün ama bebek gram kilo almamış 36 hafta 5 günlük bebeğim ama doktor bana 31 32 haftalık bebek gibi görünüyor dedi kafayı yiyecem delirecem şu an kilosu 2 kilo 30 gram ben en son 2300 diye biliyordum ama yanlış biliyormusum beni ikinci defa perinatolojiye gönderdi
Canım aşırı sıkkın diğer değerlerinde bir sıkıntı yok dedi doktor ama gelişimi neredeyse 1 ay geride bulanıma girdim ne yapacağımı bilmiyorum aklıma türlü türlü senaryolar geliyor
Varmı böyle birşey yaşayan lütfen birşeyler yazın ne yapacağımı bilmiyorum artık 🥺