İyi geceler kızlar, tam 38 haftalık gebeyim bugün rutin kontrole gittim herşey normaldi,doktor seni bir de doğumhanede kontrol edicem dedi , çıktık oraya 3 doktor ebeler fln hepsi geldi kendi aralarında hararetli konuşuyorlardı ultrasona bakarken bebek karın çevresi çok geriden geliyormuş 34 haftayla uyumlu dedi eşini ara acil doğuma alicaz dediler. Sonra doğum doktoruyla konuşurken burda yenidoğan yoğun bakımı yok bebek doğarsa gerilik olduğu için başka yere sevk ederler fln dedi birde o kontrol etti ultrasondan bu sefer de demesin mi bence bebekte birşey yok sadece çok minyon dedi, neyse detaylı ultrasona gir dediler başka hastaneye sevk ettiler, acilden bile olsa perinatolojiye sıra falan verilmiyormus Lütfü Kırdarin doğum aciline gittim orda ultrasonda herşey gayet normal çıktı haftasıyla gayet uyumlu dedi doktor.Sizce niye böyle birşey oldu psikolojim allak bullak,çok kötüyüm,sancım gelene kadar bidaha doktora gitmek istemiyorum zaten bebeğim maşallah çok hareketli hareketleri azalırsa giderim ,sizce bı sorun olur mu , Kusura bakmayın lütfen çok uzun oldu.