ikiprensannesii_ Sevolino bilmiyorum ki ben hep böle bildigim alltan aldığım çok ilaçlar oldu ama hepsi için banyo yapıp temizleniyodum
Mhtap1 Annekuzusu06666 tabi ki geliyor ama bu riskli değil fazla kalanı vücut atıyor zaten rahim ilacın yeterli olanını alıyormuş bence için rahat etsin kaç kişiden duyduysam onlarda da ilaç mutlaka akıyormuş
Annekuzusu06666 Mhtap1 Benimkide geliyor çünkü ama öyle deniycem bide ben yapınca en az yarım saat başım aşağıda ayaklarım yukarda yatıyorum
momBg Sngl25 geçmiş olsun canım içini ferah tut aksi bi durum olsa doktor söylerdi tedbir amaçlı da vermiş olabilir 🎀💕şuan beta değerin kaç lekelenme var demişsin de o sebeple sordum yada kaç haftalıksın🌺
Sngl25 momBg yarın 2 aylık olacak inşallah. Lekelenmem durdu çok şükür. 6 haftalık hamileyken lekelenmem vardı. Yerleşme kanamasıydo herhalde. Test sonuçlarına baktım ama beta HCG değerini bulamadım
aslanmommy Sngl25 bende aynısını kullanıyorum agizdan alıyorum sabah akşam iciyordum gündüz gerçekten tansiyon düşüklüğü yapiordu baktım bu yapior sadece akşamları aliyorum birşey olmadı akşam içince hala ağızdan alıyorum
__Kubracik01__ Sngl25 gunde 3 kere alıyorum lekelenmem var fitil olarak kullanmak daha iyi etkisi çok