Mhtap1 Sngl25 ben tüp bebek tedavisi ile hamile kaldım. Hem Progestan iğne hemde sabah akşam 2şer tane fitil olarak kullanıyorum. Doktorum öyle daha etkili dedi. Zor değil inan ki. Yan etkisi bile olmuyor. 10 yatıp kalkıyorum. Çamaşırın biraz kirleniyor o kadar.
Elfklsay Sngl25 daha önce bir düşüğüm olmuştu bu seferkinde daha tedbirli olalım dedi diye verdi hatta iğnesini bile kullandım
Elfklsay Elfklsay Sngl25 arkadaşım da sizin gibi lekelenme oldu ona da başlattı aslında çoğu kadına veriyorlar artık çevremde kim varsa kullandı diyebilirim
Sngl25 Elfklsay İyi oldu bunu demeniz bana eczacı düşük tehliken vardır deyince korktum.. çünkü lekelenme yerleşme kanaması dur diye içimi rahatlatmaya çalışıyordum.
sevdegun34 Sngl25 ben de kullandım çok mide bulantım olduğu için fitil olarak kullan demişti doktor ama ağız yoluyla da alınır
Oznurozkatarr Sngl25 ben fitil olarak kullanıyorum hiç bir problem yaşamadım ağız yoluyla alınınca değişik ağır belirtiler oluyormuş hem burda okudum hem doktorum söyledi düşük olmasın diye kullanılıyor
Mhtap1 Annekuzusu06666 hayır yatarak olmaz derine itemezsin ben yatıp ayağımı yükseğe kaldırıp o şekilde yapıyorum hem canım acımıyor hem rahat gidiyor. Hem de ilaç geriye çok az akıyor
Annekuzusu06666 Mhtap1 benim bu konuda tecrübem yokta burdaki birisi demişti afedersin de hani lavaboya oturur gibi yapıp elimden geldiğince itiyorum canım acımıyorda kalanı krem gibi geri geliyor
Seymabutun1 Sngl25 benim arkadaşım fitil olarak kullanmıştı ama doktorun sana ne olarak önerdiyse o şekilde kullanman daha iyi senin için. Sonuçta tehliken varmış ve riske atamazsın.
Mhtap1 Annekuzusu06666 onu ilk defa duydum benim hemşirem bu şekilde önermişti. Yatarak ve ayağını kaldırarak 10 dk yat ve kalk yeterli demişti. Gerçekten de hiç canım acımadı ve derine rahatlıkla itebilmiştim 🫶
MRVESRV Sngl25 5 aydir gunde 2 olacak sekilde vajinal aliyordum, doktor 1 agizdan 2 vajinal dedi. Herkese olan yan etkisini okumustum ve korkarak ictim ama 0 yan etki yapti. Herkeste degisiyor olabilir dene istersen
1_Pandackk Sngl25 fitil olarak kunlaniyorum ağızdan aldığın zaman baş dönmesi uyku istegi sersemlik çok oluyor
ikiprensannesii_ 1_Pandackk bende bugün aynı ilacı aldım ama sürekli almamız gerektiği için gusül abdesti gerekiyo bende agzidan aldım iki saat kendime gelemedim baş donemm oldu fena şekilde sanırım bende artık alttan alacağım
yuksellll ikiprensannesii_ fitilin amacı bir tedavi olduğu için her kullanım sonrası gusül gerektirmez ki
Mhtap1 Annekuzusu06666 tabi ki geliyor ama bu riskli değil fazla kalanı vücut atıyor zaten rahim ilacın yeterli olanını alıyormuş bence için rahat etsin kaç kişiden duyduysam onlarda da ilaç mutlaka akıyormuş
Sevolino Alya05 ağızdan almak çok sıkıntı diye biliyorum ya denediniz mi geri kalan yorumlara bakmadım ama fitil olarak kullanımı çok kolay
Alya05 Sevolino canm ben hep ağızdan alırım. Evet tansiyonmu düşürüyor beni halsiz yapıyor ama fiitl olarak kullanamıyorum
ikiprensannesii_ Sevolino bilmiyorum ki ben hep böle bildigim alltan aldığım çok ilaçlar oldu ama hepsi için banyo yapıp temizleniyodum