sehnazz000 nazli0306 iğneden sonra 6 ay yasak demişti doktor bana 2 doz vurulmuştu 3 ay falan korunun der
nazli0306 sehnazz000 evet 3 ay körün dedi ilişki yasak mi onunla ilgili bişi demedi ya ben şuan tabi istemiom da adam illa isticek bi süre sonra ne yasak ilişki onu bilmiom
Anne6161amine nazli0306 ağrın varsa bekleme betan kaça kadar yükselmişti ben iki kere gecrdm dış gebelik maalesef bı kere gecirince bu tekrar edebiliyor kasık ağrısı adet sancısı gibi sancı basladgi an hastaneye git
nazli0306 Anne6161amine adet sancısı gibi şiddetli bi ağrı değil hiç kanamam da olmadı benim beta 1275
Anne6161amine nazli0306 değerin yüksek tuplerinde olma olasılığı olduğu ivin ağrılarda bekleme yapma ben bu yüzden sol tüpümu kaybettm ağrılarım sancın yukseldignde doktora git kanama olmasına gerek yok
nazli0306 sehnazz000 teşekkürler canım koruncaz artık 3 ay inşallah bu sürenin sonunda sağlıkla bi gebeliğin olur
nazli0306 Anne6161amine şimdilik ağrımda yok ultrasonda da görülmedi tüplerde bişi sabah kan vericem bet adüşmüşmü yakını yapılacak
yildizkaradag nazli0306 benim de yükseldiği için yatırmışlardı beni doktorun seni yönlendirecektir takip altında olman gerekiyor
yildizkaradag nazli0306 çok geçmiş olsun canım inşallah ağrıların çok artmadan sağlığına kavuşursun ♥️