Aralık ayında ben de dış gebelik yaşadım fakat ameliyat olmak zorunda kaldım, kanama iğneden iki gün sonra başladı eğer çok şiddetli dayanılmaz ağrın olursa mutlaka hastaneye git. İğne yüzünden 3 ay korunmamız gerektiğini söyledi doktor bana, 3 ay korunduk ve 4. Ay hamile kaldım. Umarım sen de bu süreci sorunsuz sıkıntısız atlatır ve sağlıkla hamile kalırsın ☺️