S-nss evet bende nöbet tutarken gidiş geliş yapıyodum ama mesaiye geçince gidiş geliş yapmak çok zorlaştı bir de zaten pıhtılaşma sorunum var iğne ve hap kullanıyorum o yüzden git gel nerdeyse 4 saatin her gün oturarak yolda geçmesi benim için çok riskliydi çünkü plasentada pıhtılaşmaya neden oluyor o yüzden evi ilçeye taşıdık benim heyet istememin bir nedenide buydu aslında ilçedeki hekim bana müdahale edemeyeceğini söyledi evi ilçeye taşıyıp riske atmaktansa merkezde olayım en azından bir terslik olursa hemen müdahale edilir diye düşünmüştüm ama olmadı , evi ilçeye taşıdık mecbur. Şimdi doktor kontrollerine burdan gidiş geliş yapıyorum ama herhangi bir terslikte burdan oraya hemen nasıl yetişicem inanın bilmiyorum bende aynen sizin gibi doğum izni haftam geldiği an direkt ayrılacağım merkezde annemin yanında kalacağım eşim yine ilçede kalmak zorunda kalacak malesef ev ve iş orda olduğu için 😒 Hiç istemezdim bu süreci böyle geçirmeyi, özellikle o son 8 haftada doğum aniden başlayabilir ve eşim benim yanımda olmayacak ben annemle babamla paylaşmak zorunda kalacağım özelimi suyumun geldiğini sancımı vs. Halbuki o süreci tamemen eşimle geçirmek isterdim, doğum başladığında yola çıkar yetişir 2 saate ama tam o zorlu süreçte yanımda olmayacak olması beni çok üzüyor yine de bebeğimi riske atmamak için mecbur merkezde kalacağım çünkü ilçedeki hekim beni zaten kabul etmiyor hastane şartları bana müdahale için yetersiz diye
İnşallah sağlıkla hayırla bu süreci atlatır kucağımıza alırız herkes çok anlayışsız rabbim yardımcımız olsun 🤲🏻