Eslem2112 bebeğim sanki yine fazla damlatmış gibi bu testler hassas olduğu için bir damladan az fazla damlattın mı hemen dağılıyo çok dikkat etmek lazım bence normal test değil erken gebelik testi alsın yeniyse bile ikinci çizgi bariz belirgin oluyo ben kan vereli 3 gün olacak daha e nabız a düşmemiş mesela neyse ki ben gittim kalp atışlarını falan duydum içim rahat Rabbim isteyen bekleyen herkesin kucağını hayırla doldursun