_nazli_50_50 İyi günler bende catlatama iğnesi olmuştum. Onuncu gün. Test yapmıştım. Silik çıktı gebelik varmı size
Rosegul _nazli_50_50 bende dün test yaptım çok çok silik çizgi vardı ancak testim bitti kargoya verilmiş yarın gelir tekrar bakacağım
_nazli_50_50 Rosegul bende doktorumla görüştüm o günden beri test yapmadım. Adet günün geçince kan ver dedi
_nazli_50_50 Rosegul Yok canım Pazar günü dhada doktor adet gununde gecikme olunca kan ver dedi dün test yapmıştım on dördüncü gün du ikinci cizgi çıktı hamilelik varmıdır emin olamiyorum sence varmıdır
Nuriay Rosegul canım ne yaptln sen ? Bende henuz adet gelmedi normalde 19 bat ama iki 3 gün öne ata biliyor
Rosegul _nazli_50_50 on dördüncü gün çıktıysa bence vardır kuzum o zamana kadar iğne etkisi giderdi zaten
Rosegul _nazli_50_50 iğne etkisi 12. Günde gider diye biliyorum ben 13. Gün yaptım negatifti 11. Gün silikti
Rosegul Nuriay kuzum ben regl oldum sayılır yavaş yavaş çözülüyor bat yarın aslında ama erken olacağım gibi