Rosegul Kızlar kontrolden çıktım. Yarın sabah 10:00 da iğneyi vuracağım, bu ay ki süreçte başladı bakalım hayırlısı inşallah 🤲 igne vuracaklar beraber bekleyelim☺️
Rosegul Aslihan_adiguzel51 inşallah olur artık bu ay kuzum senin nasıl durumun baktirdin mi yumurtalarina
Aslihan_adiguzel51 Rosegul benim de iki yumurtam gelişmiş biri 21 dedi diğeri 17 büyük ihtimalle sol gelişecek dedi 21 olan o şekilde
Rosegul Aslihan_adiguzel51 benimde solda gelişmiş ikiside sağdaki 15 de kalmış. Catlatma oldun mu olacak misin
Aslihan_adiguzel51 Rosegul erken gebelik yapmadım normal test yaptım tek çizgi çıktı canım sıkılınca yapmadım
Aslihan_adiguzel51 Rosegul erken gebelik testi olmayınca da güvenemedim bilmiyorum inşallah güzel sonuçlar alırız
Aslihan_adiguzel51 Rosegul progestan fitil de kullanıyorum ben şuan oda gebelik oluşursa tutunması içinmiş
Rosegul bella_xx ilk başta gittimde 17 mmydi doktor biraz daha gelişsin dedi 2 gün sonra gittim 21 olmuş dedi yarın çatlatacagim