Sevgilimmmmmmm Bugün iki defadır uyandığımda karnım taş gibi olmuş uyanıyorum. Aynı anda karnıma da ishal sancısı adet sancısı giriyor ama ishal değilim. Sizde de böyle oluyor mu🥺
cylnmy Sevgilimmmmmmm gaz sancısı bence yaşadığınnn sabah ben kalktıgımda da semsert uyanıyorum sonra biraz yürütüp wc gidince geçiyor 🍃
Mavro 21 Haftaligim ayaktan üşüttüğüm an aynısı bende oluyor ama gaz sancısı. Havalar sıcak ve ben ayağımda çorapla geziyorum 😭
avucundaopucuk Haftadan sonra sertleşmelerin normal olduğunu söyledi doktorum.İlk hamileliğimde hiç böyle şeyler yaşamadım böyle sertleşme yaşadığımda ilk hamileliğimde doğum başlamıştı o yüzden korkmuştum ama normal birşeymiş
Deleted33000 Sevgilimmmmmmm evet insan anlıyor farklı bı sancı olduğunu geçen hafta bende de oldu sancı ve bebek bı sertlesiyordu bı duruyordu gittim gerçekten de ufak sancılar çıktı nst de enfeksiyondan kaynakliymis bide ablam bile inanmıyordu bana abartiyorsun normal diyordu
Esmaaaaaaaaaaa Sevgilimmmmmmm canım bende 37+3 deyim. Benimde oluyor sabahları kalktığımda karnım taş gibi oluyor. Ama kızım uyanınca normale dönüyor. Doktorum geçen hafta normal kasılma sancın olursa gel demişti .
Sevgilimmmmmmm Esmaaaaaaaaaaa 28. Haftadan beri var sertleşme ama bu aralar çok rahatsız edici şekilde. Bebek hep sağda toplanıp sertleşiyor aşırı rahatsız oluyorum. Bide sabahları ishal sancısı gibi sancım oluyor ama ishal değilim
Sevgilimmmmmmm deletedmom43191 bazı hastaneler 36 dan önce almıyor ya nst ye. 32 haftalıkken girdim sadece onda da sancı yok dendi