bebekteyaparimkariyerde Kızlar bişey diyin midem inanılmaz derecede yanıyor ne yaparsam yapayım yanıyor uyku uyuyamıyorum yaaaaaa delircem artık
Figennn bebekteyaparimkariyerde Doktorundan ilac istesene canim kac haftaliksin, biliyorum cok zor bende her gun hap kullaniyorum
Zelnuray bebekteyaparimkariyerde bende öyleyim bir tane siyah zeytini komple yutuyorum geçiyo dene istersen canım
CeylanMinel bebekteyaparimkariyerde bebekteyaparimkariyerde Malesef hic birsey gecirmiyor yanmasını Benim 9. haftada baslayıp 18. Haftada sona erdi. Denemedik yöntem bırakmadım
bebekteyaparimkariyerde Figennn 16+5 haftalığım gülüm iki gündür böyle hadi randevuda gidince söylerim dedim ama bugün artık zombi gibi oldum yarın arayacağım en kötü geçici bi çözümü vardır belki diye yazdım
Figennn bebekteyaparimkariyerde Cok erken baslamis canim😑 soguk sut ic, salatalik varsa yiyebilirsin ve ayvanin ustune biraz turk kahvesi serp bunlari dene canim baskada aklima gelmiyo
bebekteyaparimkariyerde CeylanMinel okadar çok şey denedim ki kafayı yicem.soda ağacı çıkacak sanırım
Handanby bebekteyaparimkariyerde soda kesinlikle çok rahatlatıyor bir de rennie ve ya gaviscon şurup iyi geliypr doktorun yazsın 3 kutu rennie ve 1 kutu gaviscon 10 tl 😊aklında olsun cnm
Hilal94 Arkadaşlar benimde mide sorunlarım vardı zaten hamile kalmadan önce yanma olmadı ama pıt pıt atıyor midem bunu yaşayan oldumu
Hilal94 Yasmin41 evet heralde hamileliğe bağlı oluyor kimse inanmıyor banada agrı değil ama rahatsız ediyor işte
Ozderr bebekteyaparimkariyerde valla beşinci aya kadar gavisconla idare ettim mide yanmamı kesmişti ama şimdi bu ilacı içsemde fayda etmiyor delirecem bnde 😑 iki gün sonra doktordan başka etkili bi ilaç isteyeceğim yoksa olmayacak böyle gecem gündüzüm zehir
bebekteyaparimkariyerde Ozderr ya nasıl zor bişeymiş gerçekten nefesimi kesiyor midem öyle yanıyor acıkıyorum midemin yanmasına bişey yiyemiyorum.
Merveyrdm bebekteyaparimkariyerde bebekteyaparimkariyerde Ben ne çektim canım beni kurtaran renne oldu kavurga gibi yedim 😁😁 1 Ay ne çektim şimdi bebişim döndü rahme yerleşmiş kafası oh dedim ya nasıl rahatladım meğer o tatlı kafası mideme baskı yaptığı için yanıyor muş
bebekteyaparimkariyerde Merveyrdm ya kafasını yerim ben onun bilmiyorum beyden kaynaklı gülüm ama nefes aldırmıyor bana
BusraNurAnne bebekteyaparimkariyerde süt icsen belki rahatlatir biraz bide mide yanmasina salatalik iyi geliyo ben bu ikisini cok tuketirdim salatalik iyi gelirdi hep
bebekteyaparimkariyerde BusraNurAnne sütü denedim banamısın demiyor bide salatalığı deneyeceğim gülüm
Cnmltm Hiç bir yiyecek işe yaramıyor tam 5 aydır çekiyorum 38 hafta oldum halen aynı limonlu soda iyi geliyo yatarjen yemek yememeye çalıs yastıgın yüksek olsun gaviscon diye şurup var onu veriyor doktorlar bi o iyi geldi bana dene sende
bebekteyaparimkariyerde Cnmltm limonlu limansız soda süt ne istersen denedim hiç banamısın demiyor ki 😔