cakirbebek Betul29 9 hafta bitti karnım baya çıktı 2. Gebeliğim ilkindede hemen çıkmıştı yani şu an hamiel olduğum belli oluyor ilkinde 35 kilo almıştım 🤣
SuEr_Tu1512 cakirbebek nEEE🫣 Yavrum verebildin mi o kilolarııı🤦♀️ Bende 17 kilo almıştım 7 kilosunu anca verebildim🥲
Betul29 cakirbebek normalde de karnım olduğu için bende diyorum ne zaman anlarım acaba🤣 bende 9 haftalığım
Hizliveofkeli 12+5im bir hafta da önden gidiyor biraz bol giyiniyorum kimse anlamıyor hamile olduğumu. Dar giyinsem belki anlaşılır. Baya kilo aldım ama aşırı karbonhidrat tüketiyorum. Karnım özellikle akşamları çok şişiyor ama hamile karnı değil.
Glcnaltin1 Haftadayım kimse hamile olduğumu anlamıyor bazen üzülüyorum da bende bebek var arkadaşımda göbek ben senden önce doğuracam diye takılıyor hep anneminki de zamanında 6. Ayda anca çıkmış
3boysmomm Glcnaltin1 üzmeyin kendinizi iç karnınız geniştir büyük ihtimal ondandır benimde 10 haftalıkken belli etti şuanda 16+2 deyim çıktı karnım biraz benim hep iç karnım genişti ilk gebeliğim ikizdi ve ikiz olmasına rağmen 11.haftada çıktı göbeğim
Mucizemyoldaaa_ Haftaya giricem hamile olduğum belli olmuyor çok az çıktı göbeğim ama kilo almışım da ondan çıkmış gibi duruyor 😁 bilmeyen anlamıyor
Greenworld Mucizemyoldaaa_ aynen öyle kişiden kişiye değişiyor.35 haftalığım ama 5-6 aylık gibiyim😅 dert etmeyin bence bunu çnkü ne kadar çok erken çıkarsa karnınız o kadar erken ağrılarınız olur ve hareketiniz azalır.İyi ki diyorum son ayımda çıktı çnkü çok yoruyor bi markete gitmek bile yorucu geliyor insana.yaşayan bilir çok istemeyin erkenden belli olsun diye.ben çok istemiştim hevesle dolaşayım herkes görsün bilsin diye ama o işler öyle olmuyormuş😅 sağlığı yerinde olsun belli olmasın önemli değil onu anlıyorsunuz son aylarda😊
keyfimin-kahyasi-misin Betul29 İlkinde hiç yok gibiydi ama ikincide Özellikle 7. Aydan sonra çıktı Son ay firladi ondan önce Aşırı bişey yoktu. Karın cikmaisnonlindegom ve rahat hiç değil çok fazla catladim ve karnım kaldı ilkinde ne çatlak ne karın hiçbisey kalmamistk 🥲🥲İkincide Affedersin Doğuma temiz gidemedim görmeyince 😂😂karnım sagolsun
tahamommy Betul29 13. Haftada hafif çıkmıştı ama yumuşak bi göbüştü şuan 19. Haftadayım akşamları aşırı şişiyor ve sert bebiş olduğu belli oluyor 🥰
Bebininannesi 15+3teyim. Herkes 17-20 dedikçe psikolojim bozuldu benim bayağı çıktı diye düşünüyorum çünkü. İlk gebeliğim bi de. Akşamları özellikle çok büyük baktıkça üzülüyorum sanki
maviportakal_ Bebininannesi benimde öyle 13.haftada belli etmeye başladı 16.haftadayım baya baya belli söylemediklerim bile anladı
anneoluyorum1212 Bebininannesi o gebelik şişkinliği bende de mevcut asla bebek göbeği değil merak etme 🥹 benim de 15.haftam bitmek üzere
Selo25 Bebininannesi cnm niye üzülüyorsun benimde nerdeyse 12-13.haftadan sonra cıktı ilk gebeligim. Suan 21+5im. Herkes anlıyor artık bende😁
filiz8363 Bebininannesi Ay hiç üzülme benim ikinci gebeliğim 10. Haftamda baya çıktı şişkinliğimiz var ondan şuan 17 yim hala aynı sadece daha sert herkes başından beri 6 aylık sanıyor 😃
Meltemanneolsun Betul29 benim öğrendiğim anda çıktı 😂 siskinligim çok vardı 7 haftalıkken 6 aylık gibiydim
benceyn Meltemanneolsun aynı durumdayız fjfkfk. 4 haftalık öğrendim öğrendikten 1 hafta sonra karnım çıktı 😁 gazda olabilir belki ama belli olması beni mutlu ediyor.
Aysenurog Meltemanneolsun bende aynı 6 haftalıkken öğrendim göbeğim çıkmaya başladı şu an 8haftalığım 4 aylık hamile gibi duruyor karnım. Ama sabahları pek olmuyor akşama doğru iyice şişiyor
bdlakbrn Betul29 sekizinci haftadan sonra karnım büyüdü şu an 6 aylık hamile gibi duruyorum ama 13 haftalığız daha😂 halbuki kusmaktan ilk haftalarda kilo verdim daha hala kilo alamadığım halde böyle sonumuz hayrolsun 😂