lnbahar Aslihan_adiguzel51 belki geç döllenme olmuştur adetinin geçmesini bekle madem canım en azından hayal kırıklığına uğramamak için, ben de 3. Ay denememde ovulasyonla hamile kaldım
Bebegimgeliyor10 sutlukahve_ Canım sabah yine yaptım bugünde koyu çıktı daha catlamamis mi oluyor böyle kaç gün köyü oluyorki