Merhaba arkadaşlar kan pihtilasmasi dan dolayı 2 düşük yaşadım yaklaşık 5 aydır hap kullanıyorum şuan yeniden denemeye başladık ovulasyonu ilk defa kullanıyorum o yüzden sormak istiyorum bugün pik mi olmuş anlamadim dün ilişki oldu bugün testi yapmıştım biraz koyulasmisti sol kasigima bı ağrı girdi biraz önce yine yaptım bu sefer daha koyu çıktı yumurtlamis mi oluyorum nasıl bir yol izlemeliyim
