betlulk05  Hanımlar ilk kez bu kadar pembe çıktı artımed alıp bu kadar pembelikte yinede yalancı çıkan var mı.?
67sahra36 betlulk05 merhaba az önce bende artımed yaptım bende de aynı sonucu verdi bende çok merak ediyorum doğrumu değil mi diye
BebegimVeBenn_ betlulk05 bence bu yalancı pozitif değil baya baya var Bende aynı testle öğrendim benimkide bu şekildeydi 
betlulk05 Leylak34 yaa daha önce ben yaptım bu markayla ama çok gölgeli çıkmıştı ve yalancı olmuştu o yüzden bu sefer arada kaldım
BebegimVeBenn_ betlulk05 bence sizinkide baya belli yalancı pozitif genelde gölge gibi falan oluyordur İnşallah hamilesinizdir🌸 Bende çok güvenemediğimden sabahına hemen kan vermiştim adetimde 2 gün geçmişti test yaptığımda bu arada
67sahra36 Aslihan_adiguzel51 bende fazla uyku hali iç yanması ayak üşümesi beyaz akıntı sürekli idrara çıkma isteği ve karnımda gaz varmış gibi şişlik böle acayip bişi var
Dry07_ Aslihan_adiguzel51 ya benim de bat 14 karnım o kadar şiş ki patlayacam sanki vajinal enfeksiyon var ondan kaynaklı mı yoksa gebelik belirtisi mi bilemedim sizin adet gecikti mi
Gylcu Baya pembe görünüyor umarım gebesinizdir 🙏🏻 Artımedi bilmiyorum ama duratest bende benzer şekilde koyu pembe çıkarmıştı ama yalan çıktı 🙈 başka markayla teyit ederseniz kesinleşir 🥰
betlulk05 Gylcu başka eczaneye de gittim ama yine aynı marka vardı ya o yüzden yarın sabah kan testi vericem bakalım inşallah gebeyimdir 🥰
Siyahbeyaz_ https://hizliresim.com/hzrkb7z ay kızlar bana da bakın. Yalancı mi sizce? Markası nimo testi çizgiden anlayanlar bakabilir mi