Zeynepow Imasleeper benim 4. Gebeliğim ama inan tecrübem olmasına rağmen bu durum sonsuz olacak gibi hissediyorum
Kayra61 minigimleseruven bende 7+2 yim hiçbir belirtim yok sadece aşırı iştah birde göğüs ağrısı ☺️ İnşallah kolaylıkla atlatırız ☺️