Zeynepow Ay canım benim kıyamam sana dilerim bu süreç çok hızlı geçer ve eski enerjine kavuşursun . Bende bulantı yok ama bu evden tiksinme olayını yaşıyorum. Evdeki rutinlerim beni germeye başladı nedense, yemek yapmak banyo yapmak bile bazen bana çok zor geliyor, içimde hiç heves yok , ruhsal bir bunalım mı yaşıyorum anlamadım istiyorum ki hep dışarıya çıkayım hep gezeyim 😆 ama bu mümkün değil. Ailemize de çok uzagiz , keşke yakın olsaydım hee gün anneciğime gidip güzel yemeklerinden yiyip kahve içip evime gelseydim