edabolukbasi3 daha yeni farkettim ne kadar çok ilaç kullanıyoruz hamilelikte pregnom max var tiroit ilacım var prilam var coledan d3 ferrozinc sorsan hamilelikte ilaç kullanılmıyor 🤣
hayalperest2310 edabolukbasi3 ben bir tek negesis Max diye bir vitamin hapım var onu tek alıyorum onu da düzenli alamıyorum 😂
nurssmom edabolukbasi3 oksapar iğne vuruluyorum, duphatson , mutivitamin, magnezyum, prillam. Hamilelikten önce ilaç içmezdim ilaçtan nefret ederim ama bebiş için mecburuz ❤️ ay birde gaviscon😂
Minnakpopus edabolukbasi3 bazen yoruluyorum bende içerken 🤦🏻♀️ Sabah erkenden aç karnına tiroid kahvaltıdan sonra d vitamini magnezyum multivitamin ve demir 😂😂😂 Pööfff
edabolukbasi3 Minnakpopus ay artık birazını akşam birazını sabah içiyorum yarın kontolüm var inşallah tiroit ilacını bıraktırır
Minnakpopus edabolukbasi3 ben daha bırakamam haşimato çıktı birde ki değerim zar zor düşüyo zaten ya 🤦🏻♀️ inşallah sen bırakırsın
zynpknt edabolukbasi3 37 ye kadar kullandıklarımı sayayım Tiroid ilacı 2 tane progestan 2 tane magnezyum D vitamini Demir ilacı Regenesis max Enox iğne vuruyorum kendime 😂😂
zynpknt edabolukbasi3 göbekten fışk diye yapıyorum valla mecbur😂 ama son 1-2 haftadır bacağa geçtim çünkü tam vuruyorum çocuk gelip bi tekme atıyor ulaşmıycağını biliyorum ama insan bi hoş oluyo
edabolukbasi3 buse2507 yoo aslında normal değerlerim ilk hamileliğimde de kullanmıştım ama bana çok geliyo ya baktığın zaman pregnom maxın içinde hepsi var niye tekrar ilaç veriyorlar ki
edabolukbasi3 zynpknt uiiyyy yerim onun tekmesini anaaa kafama geldi iğne git başka yere yap sjdjsjddjsj 🤣
edabolukbasi3 Minnakpopus benim değerim çok yüksek değildi zaten düşük doz başladı bir ay kullan duruma göre bakarız demişti valla zor ya Allah kolaylık versin bize
Aylaa123 edabolukbasi3 hamilelikte bir poşet içiyordum doğurdum hala içiyorum say say bitmiyor nineleri geçtim troid ilacı içiyorum demir ilacı b12 magnezyum d vitamini folik asit birde şimdi hasta oldum üstüne antibiyotik soğuk algınlığı ilacı derken gün bitti 😂😂