Esma3222 39+5 günlük hamileyim. Bu zamana kadar doğumun doğal bir şekilde gerçekleşmesini bekledik. Son 2 hafta içerisinde 3 kere çatı muayenesi oldum. Her seferinde acaba doğumu tetikler mi diye bekledim ama bana mısın demedi. Ne kanamam oldu ne sonrasında ağrım…hiç birşekilde açılmam yok,bebiş kanalda değil. Cuma artık sezeryan olcam inşallah. Çünkü doktorum benim durumum için sonrası risk dedi. Yani uzun lafın kısası bence çatı muayenesinin pek doğumla alakası yok gibi.