Esma3222 Kızlar 40+2 haftalık hamıleyım ama Bebegım bı türlü gelmek bılmıyo bugün kontrole gıttım açılma vs yok aranızda alttan muayene edıldıkten sonra gün ıcınde doğumu başlayan var mı çünkü kurcalıyorlar ya bıraz ıllakı etkısı vardır dıye düşünüyorum
nevaneva Esma3222 arkadaşm 38. Haftada çatı muayenesi oldu ertesi gün nişanla suyu gelip normal doğum yapmıştı
55Ozge55 Esma3222 benimde 39+4 haftalık ama bende de açılma felan yok iki kere alttan muayene edıldım hiç gelen güden yok bendede
Esma3222 nevaneva ay hadı ınsallah salıya gün verdı zaten yatış yapılıcak ama ozamana kadar ınsallah doğal yolla kendılıgınden gelır orda bunaltıyorlar bıraz
gulcin34 DogaLina_ kesinlikle yok 34 haftalıkken yoğun sancıyla gittim 2 cm açıklığım vardı çatı muayenesi yapıldı şuan 36+4 teyim sürekli düzensiz sancı bebek hareketsiz liği için hastaneye gittim 4 kere çatı muayenesi yapıldı şuan hala açıklıkta aynı doğum başlangıcıda yapmadı DogaLina_
melike1-2 @gulcin34 merhaba sancınız nasıldı acaba bende 35+1 haftalık hamileyim sabah uyandığımdan beri adet sancısı gibi bir sancı var belimden dağılıyor bacaklarım kasıklarım ağrıyor , ağrı artmıyor ama rahatsız ediyor beni .
ceyda_bozkurt0 Valla ben belki 10 kere çatı muayenesi olmuşumdur daha bugün bir daha oldum 3 cm açılmam var ne su ne nişan ne açılma ilerlemesi hiçbir şey yok Nst düzenli sancım çıkıyor her seferinde ama ilerleme yok yani bence hiçbir alakası yok
Esma3222 ceyda_bozkurt0 bende açılma falan da yok bıde kıza erken gelır derler erkek suprızıyle mı karsılascaz napıcaz😂😂
Yenibirisi Esma3222 suni sancı mı verecekler yoksa sezaryen mi acaba ben de sizinle aynıyım şu an 41 e kadar bekler müdahale ederiz dediler de suniden mi bahsetti bilmiyorum
ceyda_bozkurt0 Esma3222 bende anlamadım vallaha kızım olacak benimde ama zaman geçtikçe acaba demeye başladım 😂😂
Kbrrsln7 Esma3222 bende cuma gunu muayene oldum her hangi bir degsiklik yok. Bence alttan muayene ile dogumun baslamasinin alakasi yok
Esma3222 Kbrrsln7 galıba ama günüm geldı ya belkı su gelısı falan olur ısaret verıyolar ya bazen ondan sordum bende
Elf-Efe Yenibirisi sanırım suniden bahsetmiş aynı durumdayız bugün doktora sordum gelmezse suni mi olacak diye rahmi hazırlayıp suni sancı vereceğiz önce dedi 🙄
ceyda_bozkurt0 Esma3222 ayy inşallah darısı benim başıma benimde sürekli bebek toparlanıyor neden anlamadım sancım yine çıktı bugün Nst gitsem yatırırlar da ben kasık ağrısı 5 dk düşmesini bekliyorum
Esma3222 ceyda_bozkurt0 doktor bana sancın var ama yatma bence çok bunaltırlar kendı sancını bekle ha salıya kadar gelmezse Salı kesın yatış dedı bence sende öyle yap kontrollerını aksatma ama yatma da bı sıkıntı yoksa