bad35 söyle düşün ölüm gibi bisey oluyor ama kimse ölmüyor herkes doğuruyor ben normal doğum çok istedim çünkü sancini tek başına çekiyorsun en fazla doğum sancısı 1 gün sürüyor sonra doktorlar fazla zorlamiyor olmuyorsa sezaryene dönüyorlar zaten ama sezaryen öyle değil günlerce küçücük bebekle acı çekiyorsun sana biri bakacak ki sen de bebeğine bakabilesin burada iki güne ayaklandım diyenlere bakma sen sezaryen dinlenme yatıp dinlenmek istiyor yemeğini yapacak temizliğini yapacak hem bebeğine hem sana bakacak biri varsa gunlerce sezaryen ol ama kadın normal doğum için yaratılmıştır sezaryen ne kadar doğum olsa da normal bir ameliyattan farkı yok bu yüzden zorunlu olmadıkça sadece korkudan isteyerek sezaryeni doğru bulmuyorum