bad35 ağrı belli bir zaman sonra bitecek ve bebegini kucağına alıcaksın çok sanslisinki doktorun eşinmis bundan daha güzel bir şans yok bence, doğumda seni yönlendirir yardımcı olur herşey normalken bencede normal doğurmak daha güzel.Agri var evet ama buda güzel bence, annelerimizi anlamak binbir zorlukla dünyaya getirmek çok kıymetli.Belki düşündüğünüzde daha kolayda gecebilir zorda ama sancı gelince sanciya değil bebeğine odaklan,ağrı bir zaman sonra bitecek ve bir daha ki çocuğa kadar bu ağrıyı yasamayacaksin ins, en önemlisi bebegin kucağında olucak, doğumu unutuyir insan bir süre sonra .Onemli olan sağlıklı olmanız ama herşey normalken vajinal doğum daha sağlıklı bence.