Ezo-masum İlgisi falan evet çok güzel ama bişey sorduğum zaman laf sokarak cevap veremiyor bana cep numarasını bile vermedi hastaneden arayıp ulaşa biliyorum sadece başka arkadaşlarıma tüm doktorlar numaralarını vermiş bide bişey sorduğum zaman hemen tersler gibi konuşuyor çok sert doktor dediğin biraz hastasına moral verip yumuşatıcak ne bilim artık devam etmiyeceğim o kesin de