SuEr_Tu1512 Mevsim5 Evet kesinlikle, duygulanmamak elde değil 🥹 Sağ salim alırsın inşallah kucağına 🤲🥰
Selim_Alparslan SuEr_Tu1512 canım hormonlardan dolayı oluyormuş. Birde bebekte senin kalsiyum vs depolarından besleniyor o yüzden ekstra takviye vitamin falan almamız şart oluyor. Gebelikte de bu tarz durumlar kendini daha kolay gösteriyor malesef. Benimde ilk gebelikte 1 dişimi kaybettim islem yapamadıkları için çekmek zorunda kaldılar sağlam dişi, doktor bile uzuldu çekerken. Ikinci planlı gebelikti hemen 2 3 disim vardi hepsini yaptırdım ondan sonra gebelik oldu inşallah diş kaybı yaşamam.
SuEr_Tu1512 Selim_Alparslan Folik asit kullanıyorum bir tek. Doktorum başka bişey önermedi. Diş olayını söylesem başka bir ilaç yazar mı acaba🤔
Yasanur Selim_Alparslan Sizinle daha öncede konuşmuştuk sanırım bende iki gün sonra tam 20. Hafta oluyorum. Şuan 19+5 🥰
Selim_Alparslan Yasanur hatırladım canım evet 🫠 aşı oldum bende bugün aşırı ağrım var ya. Kasik agrisi da yaptı bende
Yasanur SuEr_Tu1512 19+5 oldum ama şu son bir kaç gündür midem sis aşırı kilo aldım zaten almaya müsait bir yapım var bu ara çok sık acikiyorum yürüyüş yapmaya çalışıyorum . Onun dışında iyi gidiyo bulantılarım bitti bel ağrım da ayakta çok drunca oluyor sadece çatı kemiğim agriyo benim sağlıkla gelsin bebisler 🥰
elifbsraaa1 SuEr_Tu1512 inşallah canım rabbim sağlıkla büyütmeyi nasip etsin 🥰❤️ Benimki de babalar hisseder deyip oğluşum diye sevdi birkaç kere 😄 bizden daha çok duygusallar aslında belli etmiyorlar
SuEr_Tu1512 elifbsraaa1 Evet sanırım gerçekten öyle🥹Birde arkadaşı öyle diyince adam sanki bir anda değişti 🤭
SuEr_Tu1512 3nmber Ya maşallahh 🧿 Banada dua ett rabbim sağlıklı, hayırlı bir kız evlat nasip etsin 🤲🩷
Gulcee9 SuEr_Tu1512 Ne alacagimi da bilmiyorum acikcasi borclar var bizim biraz onu hafifletip almaya baslayacagim
SuEr_Tu1512 Gulcee9 Hatlar karıştı aşkom ya🫣 Kilodan bahsediyoruz sanıyorum ben. Eşyadan bahsesiyorsan bende daha birşey almadım cinsiyetini öğreneyim az az başlarım. Oğlumdan ayırdıklarım var, onların haricinde alıcam zaten 🤷♀️
Yasolisa Merhabalar bende birşey sormak istiyorum sizlere. 2. trimesterdym. İlk aylar zorluydu göğüs hassasiyeti şişkinliği acısı dayanılmazdi keza kasık agrilarimda çok fazlaydı. Kasiklarmda şişkinlik hissederdim. Ama smdi nedense kendmi hamile hissetmiyorum bile göğüs ağrılarım kasık ağrılarım geçti sadece mide yanmalarm kaldı. Benm mide bulantim istifralarim hiç olmamıştı şu an da yok. Hamile oldguma dair belirtim sadece ağrılarımdi hepsi geçti. Benm gibi olan var mı aranızda acaba ilk hamileligm biraz pimpirikliym sanırım 🥺
SuEr_Tu1512 Yasolisa 🖐️🖐️ Göğüslerim aşırı acıyordu, kasıklarım sızlıyordu. Şimdi hiç biri yok. Kusmam zaten olmadı, bazen midem bulanıyor o da açlıktandır diye yorumluyorum 🤷♀️ Hiç korkma bebişlerimiz bizimle hareketlerini hissettiğinde herşey geçer🥰
Selim_Alparslan Drusnm2 evet kusma da vardi. Daha yeni yeni yemek yapabiliyorum. Doktorunuz bulanti için vitamin verir bana vermişti hemen geçiriyordu.
Nartanemmm SuEr_Tu1512 canım seninle hemen hemen aynıyız, Benimkide hareketlendi şok oldum. Demekki ikinci gebelik gerçekten erken hissediliyormuş🥰 şuan bile kımıldadı soluma doğru😃
SuEr_Tu1512 Nartanemmm Belki hissederim diye soluma uzanıyorum hep, elin karnımda oluyor ama daha net birşey yok 🥹 Deminki de bir anlıktı, bir daha olmadı🥲
Adsiz1998 SuEr_Tu1512 maşaAllah bebişler iyi gelişsin de bizlerde sağlıklı bir şekilde alalım kilolarımızı veririz
Gulcee9 SuEr_Tu1512 Evet ben baska yere de yorum yazinca orasi sandim hatlar karisti hamilelikten midir bu aralar boyleyim kafam karisik surekli hata yapiyorum unutkanlik falan 😅🙈