elifbsraaa1 Erkekler hareketli olur diyorlar 🤭 Ben aşırı kız hissediyorum, çevremdekiler, hurafeler, çin, maya takvimi, ultrason fotolarına falan çoğunluk kız dendi 🤲 Eşimde dün akşam gelmiş karnımı elleyip şey diyor; Kızımız mı olcak bizim diyor🥹 İnşallah hayırlısıyla dedim. Arkadaşları anlatmış erkek evlattan sonra kızın olsun sen o zaman gör. Babacı oluyorlar, sana düşkün oluyorlar falan diye. Benim kızım babacı olucak, benimle yatıcak, seni sevmiycek diyor 🥹 Ağlattı akşam beni, şuan bile gözlerim doldu 🥹 Rabbim her iki çiçeğinden de tattırır inşallah 🙏