Hulya57 Sevcan80 henüz bi hazırlık yapmadik canim daha 16 haftalık ken erkek dedi doktormz degişirmi değişmez mi die hic bir şey yapamıyorum daha 😂😂😂🧿
Gkayra Sevcan80 temmuz 8olarak görünüyor bizimde ama internette doğumların ,%5i zamanında olur yazıyor...yani 15gun önce veya o tarihe kadar öyle mi acaba🤔🤔
Nezahatozen biz baya şeyler almaya başladım detaylita gitceğim gün biberon emzik vs birşeyler alicam eşya olarak az şeyim kaldı ama banyo şeyleri yok onları mi başlasam acaba 18+3haftaligiz kızımız olacak
Seyma94 Gkayra bende aynı sizin gibiyim :) çok kaşık ağrım oluyor hapşuramıuorum sizde mi öylesiniz :)
Senanuurrr Sevcan80 17+5 ız bizde ufak bole begendigim şeylerı aldm detaylı ultrasonu ıple cekıyorumm Allah nadıp ederse oglumm olucak 💙
Hulya57 MelekAnnesi52 Ewt son bi kac gündür değişik hareketler hissediyorum canim tarifi cok farklı anlık bişey🧿🙈
Gkayra Seyma94 aynen hapsirmaktan korkuyorum😊direk kasiklarima keskin sancı giriyor ama Allah'tan uzun bu ağrı değil☺️
Hilal94 15+3 doktor kontrolünü bekliyoruz daha cinsiyet öğrenemedik hazırlıkta yapmadım daha öyle bakıyorum ne alınır takip etmeye çalışıyorum malum yaza denk gelicek ilk hamilelik hissedemiyorum hiç kıpırtı yok daha ☺️
Merveprms Kızlar karnımın yan tarafları ağrıyor benim bazen geçiyor sonra sizinde oluyor mu bebek büyüyor diye mi acaba bende 17+5im ☺️
MelekAnnesi52 Merveprms 17+3 bizimde ama benzer ağrılar oluyor şiddetli değil anlık vuruyor geçiyor gaz sancısı gibi ☺️
Levmel Merveprms bizde 16+4üz benimde oluyor o ağrıdan büyüdüğü için oluyor bence. Bu tür ağrılar normalmiş.
MelekAnnesi52 Hulya57 bende hissetmek istiyorum ama zayıflar daha erken hissediyor diyolar 69 kiloyum ondan mı tam hissedemiyorum acaba ya 🤔 elimi koyduğumda bende bir iki gündür sanki karnimda kalp atışı gibi geliyor çok hafif 😄
Merveprms MelekAnnesi52 evet canım benimde yan tarafta olunca böbreklerimde mi bişey var acaba diye korktumda rahatladım şimdi☺️
Merveprms Deletedmom133 dedim bi an böbreklerim mi burda okuyorum böbreklerinde genişleme falan çıkıyor doktoruma yazdım bi daha ağrırsa gel bakalım dedi o da okudukça başıma gelcek gibi oluyorum 🤦🏼♀️
Tubamsl 16+5 olduk cinsiyetimize erkek dediler hatta ekranda bende çok net gördüm 🙈 2 tulum haricinde hiç bir şey almadık henüz erken diyoruz 😊