Visneli1so-s Haftaya girecem ama sadece yarım kilo felan almışım onu da verecek gibiyim ya ilk gebelik 160 boy 50 kiloyum 53 tüm 49 buçuğa düşmüştüm şuan 500 gr almışım daha 1 kilo bile deil güncel kilo 50
patulii Visneli1so-s ilk hamileliğimde 43 le hamile kaldım, 56 ile doğuma girdim doğum sonrası 48 e düşmüştüm
Mrscakir Visneli1so-s bende uzun zayıf biriyimdir 57 kiloyla hamile kaldım 7.aya kadar 1-2 kilo anca almışım ama son aylar baya aldım 68 ile doğuma girdim 😬 çıktığımda 62 kiloydum bi kaç hafta sonra 57 oldum tekrar şuanda da aynıyım ☺️ yani son aylar daha çok alınıyor sizde 6-7.aydan sonra alırsınız çünkü bebekte son aylar daha çok kilo alıyor
Visneli1so-s greybrde ilk 3 -3 buçuk ayım berbat geçti neredeyse hergün hastanedeyim bulantıdan hep serum yiyorudum iştah sıfırdı 5 kilo verdim ve alamıyorum hala da keşke alabilsem kaynanam diyor millet davul gibi oluyor sen eridin bittin Yemen’e dikkat et die evimiz 3 dkkalık mesafede ama birgüne birgün yemek göndermez kendi yaptıpıklarımıda yiyemiyom doğru düzgün öyle olunca böyle oldu bacım
bikbikbikaak Zayıf hamile kalmadım ama hamile kaldığım kiloyla doğuma gittim. Bebiş alıyorsa kilo sizin alıp almamanız çok sorun değil, sadece emzirirken de kilo verirseniz haliniz kalmıyor, takviyelerle desteklenir o da tabi
Visneli1so-s bikbikbikaak yaaa ben hap felanda kullanamıyorum doktor yazdı fakat hap yutamıom napıcam bilmiyorum
bikbikbikaak Visneli1so-s muadil başka bi şey bakın, sizin depolarınızdan besleniyor bebek bi süre sonra önce siz tükenirsiniz sonra bebişin gelişimi yavaşlar. Olabildiğince kullanın 🫶🏿
Visneli1so-s Daisyy000 ohhh afiyetke şaka yapıyorsunuz nasıl aldınız kaç kiloyla hamile kaldınız keşke bende o kadar alsammmm
dumancagla 163-40 kilo hamile kaldım şu an 35.haftadayım 57 kiloyum 17 kilo aldım 🫣 bu gidişle doğurana kadar 60 kilo olacağım 🫠 bulantılarım kusmalarım hala devam ediyor sabahları sadece tost yiyebiliyorum ilk zamanlar daha kötüydüm serum yiyordum ona rağmen kilo alışım oldu ara ara az az beslendim bulantım yüzünden
Visneli1so-s dumancagla oo baya zayıf hamiel kalmuşsınzk nasıl o kadar aldınız benim bulantılarım yüzünden iştah sıfır ya yeni yeni açıldı ama henüz tam deil yani
Pink29 dumancagla merhaba doğumdan sonra verdınız mı acaba ben de zayıf hamile kaldım alamıyorum diye üzülüyorum aldıklarımı da vermek istemiyorum 😀
dumancagla Visneli1so-s ben normalde hiç kilo alamıyordum doktorlara falan gidiyordum kilo almak için hayatım da en fazla 44-45 kilo olmuşumdur hamilelikte aldım benimde 20 haftadan sonra almaya başladım bulantı hapı kullanmıyordum onu kullanmaya başladıktan sonra azda olsa iyi geldi sık sık beslendim sadece öğlene kadar bulantım geçmeye başlıyordu geçtikçe ara ara yedim hep ara öğün ekledim hep sende öyle yapabilirsin
Mrscakir Visneli1so-s bebeğin kilosu haftasına göre iyiyse siz kilo verseniz bile sorun yapmayın önemli olan onun doğru orantılı kilo alması ☺️
Cokistersengelerbence Visneli1so-s 55 ile hamile kalmıştım. 37.haftada 74 kiloydum sonra tartılmadım 🤣 40+1 de doğum yaptım tabi oğlum 4180-53 cm doğdu😀
Bnenebiye Bende zayıfım 46 kilo ile gebe kaldım 7+5 haftalık gebeyim 3 kilo verdim toparlıyorum ama zorluyorum kendimi diyetisyene yönlendirdi benim doktorum
Visneli1so-s Bnenebiye ayyy çok kötü çok et tavuk yumurtada yiyemiyom ya ben 5 kiloyu direk ilk 2 ayda verdim su gibi gitti kilolarım dahada alamadım zaten bulantılar yüzünden halta yutamıom