aslim_dede ahh canım ölee bır zamanda yazmıssın kı herkes farklı bır sey soyluyor normal yapsan daha ıyı falan dıye doktorum catının dar olması nedenıyle zor olacagını,senı ve bebegı rıske atamam dedı kakasını yemesınden korktugum ıcın kabul ettım ama herkes bekle bekle normal olsun falan yanı ılk gebelıgım zaten korkuyorum ama ıste cevre farklı etkılıyor ınsanı😒😒