Kızlar 32. Haftamdayız henüz doğum konuşmadık doktorla ilk hamilelik herşeyin tabi ki doğalı makbul ama kimimiz de yapamıyoruz değil mi itiraf edelim sanki normal doğum sürecini yönetemeyecek gibi hissediyorum 😢 sizce sezeryan çok mu zor ya illa ki ağrı olacak tamam ama normale cesaretim yok bide yasaklanacak falan diyorlar sezeryan kim ne düşünüyor bu konuda