EjderhaSeda Eslem2112 bata daha çok var 2 hafta kadar ama kasıklarımda hafif ağrılar var Regl olacakmışım gibi
Hilal6161 Eslem2112 test yaptım tekrar ınnovitanın strip testlerinden belli belirsiz bir çizgi var bir de bir gebenin günlüğündeki kaset testten yaptım ama onda bir şey çıkmadı resim eklicem 
Deletedmom_247 Hilal6161 canım bariz var gibi inşalalh vardır,rabbim gönlüne göre versin inşallah. awox da şuana kadar hiç yalancı pozitif görmedim,kuruma çizgisine de benzemiyor. Regl döngün kaç günde bir?
Hilal6161 Deletedmom_247 inşallah öyledir. Ben 18 19 günde bir oluyorum döngüm kısa biraz ya geçen ay 14 gün üzerine olmuştum mesela
Deletedmom_247 Hilal6161 bu kadar erken döngüde 5 gün kala böyle çıkıyorsa iyi canım,değişikmiş şaşırdım :))
Hilal6161 Eslem2112 yok hayır vermedim bugünde test yaptım ınnovitann strip testlerinden ailik çizgi çıktı