Ben de gördüm hayirlisi olsun. Bir o çizgiyi kendimde görsem de kendim için de mutlu olsam keşke. Kızlar yardim edin Nisan 10da düşük kanamam başladı 16sinda bitti korunmasız iliskilerim oldu o kanamayı regl kabul edip normal döngüde mi regl beklemem gerekiyor. Bat bile hesaplayamiyorum bu durumda çünkü